onsdag den 10. juli 2013

FAVORITES NELLY

my favorites from nelly
Jeg shopper faktisk ikke særlig tit på nettet. Jeg falder for en masse ting, drømmer mig væk og lukker derefter siden ned igen. Om det er fordi at jeg er for doven til at kører kortet igennem ved jeg ikke? Men hvis jeg skulle gennemføre et køb på Nelly ville et par af disse ting være i min "indkøbskurv".

Jeg elsker at sidde og bruge timevis på at kigge på tøj, og underligt nok uden at købe det. Og typisk mig, så kigger jeg altid når der er udsalg - bare ikke under udsalg... Stupid Sara, why the hell? For mig handler det ikke om at købe det der er på udsalg, for vi mennesker har en hurtig tilbøjelighed til at klikke en masse ting ned i kurven bare fordi det er billigt (hør det ikke kun fra mig men også kære frk. vild kanin), hvor mange gange har I ikke også klikket kjolen ned i en størrelse for stor eller for lille fordi  "den jo er så smuk" og fuck størrelsen for den passer jo nok alligevel, hvilken small/medium kan ikke presse røven og the boobs ned i en xsmall? Det er der sandsynligvis ingen der kan uden at en af delene er ved at falde ud, vel? Jeg kigger efter hvad jeg har brug for, eller hvad der giver mig tårer i øjene (rolig nu, jeg tuder ikke. men sådan skal det ramme mig). Nok om mine shopping vaner og råd. Nyd ferien og sommer udsalget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med feedback, det er den eneste måde at jeg kan ændre på tingene. Al feedback modtages med kyshånd.