lørdag den 20. oktober 2012

ROOM INSPIRATION NO. 1

Hold nu kæft man, jeg er fuld af inspiration for tiden. Har bare lyst til at lave den største make over på mit værelse, går end da med drømmen om meget snart at skulle flytte i lejlighed og har bare den perfekte i kikkereten - en af mine veninder eger nemlig en lejlighed i den by jeg bor i og hun er villig til at sælge den til mig for fucking billig penge, så er problemet bare at være enebarn med en mor som måske er lidt for glad for mig som absolut skal komme med alverdens dårlige undskyldning for hvorfor jeg ikke skal flytte for mig selv. Så derfor må jeg nøjes med at lade min inspiration gå ud over mit værelse og måske snart få planlagt en tur i Ikea. Ja, måske var det rent faktisk det man skulle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med feedback, det er den eneste måde at jeg kan ændre på tingene. Al feedback modtages med kyshånd.